تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
افزایش فروش سایت با طراحی سایت حرفه ای فروشگاهی !
ADv ADv

درباره ما:

توجه : وبلاگنويس گرامي لطفا در داخل كد هاي قالب خود اين متن را پيدا كنيد و متن دلخواه خود را جايگزين كنيد...
براي جستجو سريعتر ميتوانيد از كليد هاي ctrl+F استفاده كنيد...

بايگاني

آمار

    تعداد آنلاین : 0
    بازدید امروز : 4
    بازدید دیروز : 6
    هفته گذشته : 11
    ماه گذشته : 11
    سال گذشته : 365
    بازدید کل : 867
    کل مطالب : 96
    نظرات : 0

افزایش فروش سایت با طراحی سایت حرفه ای فروشگاهی !

نوشته : حسین | در : پنجشنبه 26 خرداد 1401 |

 

سلام من محمد نصیری کارشناس سئو و کارشناس ارشد کارآفرینی هستم. اگر واقعا امکانش بود که هرکاربری با یک کلیک میتونست خریدش رو انجام بده الان فروش سایت فروشگاهی من 10 برابر میشد و این مسئله هم امکان پذیر نیست چرا که خیلی از بازدیدکنندگان سایت ها برای تفریح، قیمت گرفتن، بررسی اینا کلیک می کنند؛ اما می تونیم کاری رو انجام بدیم که فروشمون رو هم بیشتر کنه و هم اعتماد سازی انجام بشه!

خب خیلی شما دوستان که دارید این مطلب رو میخونید؛ سایت های بزرگ اینترنتی مثل webinseo.com و digikala.com و Moz.com و soft98.com و... رو میشناسید و می بینید که این سایت ها هر چند وقت یکبار برای بهینه سازی نرخ تبدیلشون تغییراتی رو روی سایتهاشون انجام میدن.

همونطور که میدونید خرید از سایت های اینترنتی کاملا احساسی و لحظه ایه. یعنی اگر خریدار مردد بشه دیگه خرید رو تکمیل نمیکنه! پس کوچکترین مشکل میتونه روند خرید رو ناتمام بزاره و فروش سایتمون کاهش پیدا کنه.

خب حالا بیایید بریم سراغ چند راهکاری که در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی با وردپرس در وبین سئو انجام میدیم رو باهم مرور کنیم تا فروش سایتتون رو بتونید بیشتر کنید.

چند مرحله‌ای کردن خرید یا خلاصه کردن مراحل خرید

باتوجه به اینکه حوصله کاربرهای اینترنتی به شدت کم شده لازم که مراحل خرید رو تا جایی که امکان داره کوتاه کنید یا چند مرحله ای کنید که البته من خودم دیگه چند مرحله ای کردن خرید رو توصیه نمیکنم. کوتاه کردن مرحله خرید خیلی بیشتر بهتون کمک میکنه. مثلا اگر نیازی به ایمیل ندارید اصلا ایمیل رو از مشتری نگیرید و به شماره تلفن اکتفا کنید. اگر محصولتون انلاین فقط ایمیل  و شماره موبایل و نام خانوادگی کافیه. هر اطلاعات اضافی شاید باعث بشه مشتری از خریدش منصرف بشه و بگه بعدا خرید میکنم و همین به ضرر کسب و کار شماست. 

https://modiresabz.com/wp-content/uploads/2018/10/1.jpg

انگیزه بدید هرچند کوچیک باشه!

حتما اتفاقاتی رو تو زندگی تجربه کردید که ترس دارید و باید با اون روبرو بشید و برای روبرو شدن با اتفاقات به ظاهر ترسناک نیاز به مشوق و روحیه دارید. چرا که این روحیه دادن و تشویق باعث جسارت و شجاعت شما میشه. در فرآیند خرید همین اتفاق میفته و گاهی برای نزدیک شدن به فروش باید خریدار رو تشویق کنیم.

حالا داخل سایت چجوری میتونیم خریدار رو تشویق کنیم؟

در فرآین خرید اینترنتی می توانیم از جملات انگیزشی استفاده کنیم یعنی میکرو کپی رایتینگ یا تبلیغ نویسی به صورت زیرپوستی 😍

مثلا یکی از جملات خوب و موثر اینه که بگیم چیزی تا تموم شدن خریدت نمونده یا مثلا فقط 50 هزار تومان با ارسال رایگان فاصله داری! من خودم وقتی در حال طراحی سایت آموزش آنلاین هستم به این نکات ریز توجه میکنم چون تو حوزه ای فعالیت میکنم که اکثرا در زمینه بازاریابی مطالعه دارند.

اینجوری میتونیم سرعت خرید رو بیشتر کنیم و حتی به بیش فروشی هم فکر کنیم.

حالا میتونیم در مراحل خرید به نمادهایی که داریم هم اشاره کنیم برای متقاعد سازی کاربر و جلب اعتمادش.

این نمادها چی هستن؟

مثلا نماد اعتماد الکترونیکی، نماد پرداخت درگاه های پرداخت واسط یا مستقیم، نماد ساماندهی. 

یه نکته ریز هم بگم خیلی هم نباید شلوغش کنیم که بگیم از هرجا ی نماد داریم همین که نمادهای مهم رو به کاربر نشون بدید کافیه و میتونه اثر مثبتش رو روی خریدش بزاره.

مثلا در همین سایت webinseo در صفحه دوره آموزش سئو خیلی این موارد سعی کردم که دقت کنم و از جملات کوتاه ولی موثر برای پیش بردن اهداف خودم استفاده کردم.

پیشنهادهایی برای خرید مکمل

داستان خرید مکمل چیه؟ دقت کنید وقتی خریدار خریدش رو انجام داد یا در مرحله تموم شدن خرید هست و اطلاعاتش رو ثبت کرده میتونیم محصولات مکمل اون کالایی که انتخاب کرده رو بهش نمایش بدیم مثلا یه ساعت هوشمند انتخاب کرده بهش بندهای خوشگل و مکمل اون ساعت رو پیشنهاد بدیم یا اینکه ست کلاه رنگ اون ساعت هوشمند رو نمایش بدیم و بگیم ببین میتونی ست کنی!

این مکمل فروش و پیشنهاد های هوشمندانه ای که میتونید با چنتا شرط به کاربر نشون بدید قطعا تو فروشتون میتونه تاثیر خیلی خوبی بزاره و همین مسئله به شدت به افزایش درآمد سایتتون کمک کنه.

افزایش فروش سایت

صفحه تشکر و پایان خرید معجزه میکنه!

قبل از اینکه بریم سراغ این تکنیک که از صفحه تشکر استفاده کنیم باید بدونید که صفحه تشکر کلا کجاست؟

صفحه تشکر به صفحه ای میگن که کاربر بعد از پرداخت سفارشش به اون صفحه میره و اونجا تاییدیه پرداخت و کد رهگیری پرداختشو میگیره. حالا شما میتونید به کسایی که به این صفحه میرسند یک هدیه ای رو بدید و بعد یه پیشنهاد واقعا شگفت انگیز هم داشته باشید براش که بعد از خرید اون رو هم تکمیل کنه و از این صفحه سایتتون هم برای بیش فروشی استفاده کنید.


 


 


برچسب ها : ,

مطالب پيشين